MARKETING SZOLGÁLTATÁS

Marketing Stratégia

A Facebook- vagy Google-hirdetések önmagukban nem csodaszerek. A sikeres online jelenlét mögött mindig jól átgondolt marketing stratégia áll: pontos célmeghatározás, helyesen kalkulált költségkeret, reális elvárások és az adatok alapján hozott döntések.
ppc kampány

Mit jelent ez a gyakorlatban?

A marketing stratégia szolgáltatás során nemcsak hirdetéseket állítunk be – hanem együtt felépítjük a teljes marketinglogikát a vállalkozásod mögött.

Előnyeink

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

Célok és célközönség meghatározása

Minden eredményes kampány alapja a világos célkitűzés és a pontos célcsoport. A stratégiában ezt alaposan feltérképezzük – akár több szegmensre bontva.

Költségkeret meghatározása és elosztása

Havonta mekkora büdzséből dolgozunk? Ebből mennyit fordítunk: #hirdetésre #tartalomkészítésre #kreatívokra #márkaépítésre? A célodhoz igazítjuk az elosztást.

Árazás és pozicionálás

Nem csak a terméked árát, hanem az ajánlataid logikáját is átnézzük. Milyen csomagajánlatokkal tudsz konverziót növelni? Hol pozicionálod magad a piacon?

Versenytársfigyelés

Kik a főbb versenytársaid? Mit kommunikálnak? Hol hirdetnek? Milyen tartalommal? A marketing stratégia részeként egy versenytárselemzést is készítünk.

Teljes marketingmix felépítése

Hirdetés, SEO, social media, blog, remarketing, edukációs tartalmak – ezek összehangoltan működnek, nem külön. Ebben segít a stratégia: egységes rendszerré formáljuk a kommunikációd.

Kérj ingyenes konzultációt!

Személyre szabott marketingtanácsadás – kötelezettségek nélkül.

Hogyan dolgoznuk?

A stratégiai tervezés folyamata

Célfeltárás

Megismerjük a vállalkozásod, az eddigi eredményeidet, céljaidat és a piaci környezetedet. Felmérjük, milyen fázisban vagy (induló, növekedő, újrapozícionálás stb.).
Kérdések például: Mi a fő terméked? Ki a célcsoport? Mi az éves árbevételi cél?.

Adatbekérés

Bekérjük a jelenlegi hirdetési fiókokhoz, weboldalhoz, statisztikákhoz való hozzáférést (ha van).

Elemzést végzünk:

  • Google Analytics / Ads
  • Facebook Ads
  • SEO állapot
  • Tartalmi jelenlét
  • Korábbi kampányok
Piacelemzés

Megnézzük, kik vannak jelen a te piacodon, mit kommunikálnak, milyen csatornákon, milyen árakkal és ajánlatokkal.

KPI-ok meghatározása

Egyértelműen meghatározzuk, hogy mit tekintünk sikernek.

Pl.:

  • Havi 30 lead
  • 5% konverzió növelés
  • 1.5x ROAS
  • Új piac elérése
Stratégiai dokumentum elkészítése

Kézhez kapsz egy egyedi, részletes dokumentumot, amely tartalmazza:

  • Teljes javasolt marketingmixed
  • Üzenet- és kampánystruktúrák
  • Éves/kvartális időterv
  • Csatornák, eszközök, tartalomtípusok
  • Éves/kvartális időterv
  • Árazási és pozícionálási irányelvek
Kivitelezési fázis indulása

Ha igényt tartasz rá, a stratégia alapján mi végezzük el a kivitelezést is:

  • Hirdetéskezelés
  • Tartalomkészítés
  • Weboldalfejlesztés
  • Email marketing stb.

Miért minket válassz?

Mert nem csak kampányokat készítünk – üzleti eredményt szállítunk.

Our Vision

Adatvezérelt döntések

Nem hasra ütünk, hanem mérések alapján optimalizálunk.
Our Mission

Tapasztalat + kreativitás

A stratégia nem csak excelben él – nálunk dizájn is elad.
Our Mission

Elérhetőek vagyunk

Nem tűnünk el, nem húzzuk az időt.
Our Mission

Rugalmas csomagok

Nincs túlárazás, csak az, amire valóban szükséged van.
Our Vision

Folyamatos növekedés

Nem az első kampányra hajtunk – hanem hosszú távra.

Csatlakozz hozzájuk!

Árak

Marketingstratégia csomagok és árak

 1x konzultáció + alapszintű stratégia (1 oldal)

49.900 Ft
/ELEMZÉS
Tartalmazza:
Ajánlott induló vállalkozóknak vagy minimális büdzsé esetén.
*Az ajánlat egyedi igények alapján változhat
*Az árak bruttó árak (AAM, 0% Áfa)

 1x konzultáció + alapszintű stratégia (1 oldal)

99.900 Ft
/ELEMZÉS
Tartalmazza:
Ajánlott induló vállalkozóknak vagy minimális büdzsé esetén.
*Az ajánlat egyedi igények alapján változhat
*Az árak bruttó árak (AAM, 0% Áfa)

Teljes stratégia, KPI-ok, büdzséelosztás, versenytárs-elemzés

159.900 Ft-tól
/ELEMZÉS
Tartalmazza:
Ajánlott működő cégeknek, akik rendszert akarnak építeni.
*Az ajánlat egyedi igények alapján változhat
*Az árak bruttó árak (AAM, 0% Áfa)

Folyamatos stratégiai utánkövetés, adat alapú finomhangolás.

34.900 Ft
/HÓNAP
Tartalmazza:
Ajánlott akkor, ha a hirdetéseket Te kezeled, de szükség van rendszeres stratégiai kontrollra.
*Az ajánlat egyedi igények alapján változhat
*Az árak bruttó árak (AAM, 0% Áfa)

Személyre szabott gyors segítség vagy tanácsadás bármilyen marketing témában.

19.900 Ft
/ÓRA
Mire használható?
Ajánlott akkor, ha a hirdetéseket Te kezeled, de szükség van szakértői visszajelzésre vagy segítségre.
*Az ajánlat egyedi igények alapján változhat
*Az árak bruttó árak (AAM, 0% Áfa)
Két ember üzleti megbeszélés közben marketing riportokat elemez egy laptop képernyőjén.
Jó ha tudod!

Miért érdemes stratégiát alkalmazni a marketingedben?

A kampányok nem csak önmagukban léteznek – egymásra épülnek, és egy átgondolt rendszer részeként működnek. A marketing stratégia célja, hogy ne csak jelen legyél, hanem kitűnj, és tudatosan kommunikáld azt, amiben más vagy, mint a versenytársak. Ez az, amit UVP-nek (egyedi értékajánlat) vagy USP-nek (egyedi termékelőny) hívunk – és enélkül a kommunikáció csak zaj.

Miért érdemes stratégiát alkalmazni a marketingedben?

A sikeres marketing nem megérzésen alapul, hanem adatokon, stratégián és folyamatos optimalizáláson. A Think with Google EMEA-oldala rengeteg gyakorlati példát, kutatást és esettanulmányt kínál arról, hogyan építik fel a nagy márkák a digitális jelenlétüket. Fedezd fel, hogyan dolgoznak stratégiai szinten a világ élvonalában

Miért érdemes stratégiát alkalmazni a marketingedben?

Célzottabb költés

Stratégia nélkül könnyen „elszóródik” a büdzsé. Ha van terved, tudod:

Mérhető eredmények

A stratégia tartalmaz KPI-okat (kulcsmutatókat), így nem érzésre haladsz, hanem számok alapján:

Kampányok nem csak futnak – összehangoltak.

Egy jól felépített marketingstratégia:

Milyen kommunikációs eszközökkel dolgozunk?

A márkád nem attól lesz emlékezetes, hogy mit árulsz, hanem attól, hogyan beszélsz róla. A marketing stratégia egyik alapja az egyértelmű, következetes és megkülönböztető kommunikáció – ehhez pedig a megfelelő eszközökre van szükség.

USP – Unique Selling Proposition

Egyedi termékelőny, ami miatt téged választanak más helyett.

Mit kommunikál ?

Mi az az egy dolog, ami megkülönböztet?

Fókusz

Egyediség

Példa(általános)

„Az első kapszulás kávéfőző”

UVP – Unique Value Proposition

A vevő számára nyújtott egyedi érték, amit csak tőled kap meg.

Mit kommunikál ?

Miért éri meg velem üzletelni? Milyen haszna van a vevőnek?

Fókusz

Érték

Példa(általános)

„Gyorsabb, egyszerűbb adóbevallás bárkinek”

ESP – Emotional Selling Proposition

Milyen érzést vált ki a márka/termék?

Mit kommunikál ?

Miért éri meg velem üzletelni? Milyen haszna van a vevőnek?

Fókusz

Érzelem

Példa(általános)

„Biztonságban vagyunk a Volvo-ban”

Ha kíváncsi vagy a többi 7 kommunikációs eszközre is, például az elevator pitchre, mission statementre vagy az RTB-re,

Értekek

Monitorozás és optimalizálás

Szorosan követjük a PPC kampányaid teljesítményét, és rendszeres jelentéseket készítünk, hogy mindig tisztában legyél a hirdetéseid hatékonyságával. Proaktív módon javaslatokat teszünk a további optimalizálásra, hogy növeljük a ROI-t és csökkentsük a felesleges költségeket.

Értekek

További marketing szolgáltatásaink

Az egyediség abban rejlik, hogy minden kampány egyedileg van tervezve a vállalkozás céljaihoz, igényeihez valamint figyelembe veszi a célcsoportot és a piaci környezetet is.

 
Visszahívás

Kérj visszahívást!

Bővebben a témáról – szakértői tartalmaink

Blogcikkeink segítenek eligazodni a lehetőségek között – gyakorlatias magyarázatokkal és stratégiákkal!

CTA jelentése és használata – mitől lesz ütős 1 felhívás?

A CTA jelentése: Call to Action – cselekvésre ösztönző elem. Tudd meg, hogyan segít a CTA a...

Google hirdetés alapok: így indítsd el első kampányod

Növeld céged bevételét hatékony Google hirdetéssel! Érd el célközönséged pontosan, mérhető...

Hirdetéskezelés: teljeskörű PPC megoldások cégednek

Fedezd fel, hogyan működik a hirdetéskezelés különböző PPC platformokon...

Instagram hirdetéskezelés 2025: Célzás profi szinten

Az Instagram hirdetéskezelés automatizálása és célzása segíti a konverziók növelését és az elérés...

PPC ügynökség választás: mit érdemes tudnod?

Mire figyelj, ha PPC ügynökséget keresel? Összeszedtük a legfontosabb szempontokat...

PPC hirdetéskezelés: mérhető eredmények, pontos célzás

A PPC hirdetéskezelés segít abban, hogy minden forintod megtérüljön...

PPC kampánykezelés: 5 ok, amiért bízd profikra a konverzióid

Hogyan segíti a PPC kampánykezelés a költséghatékony hirdetéseket? Megmutatjuk...

Instagram hirdetés: konverziók pörgetése vizuálisan

Az Instagram hirdetés lehet a legjobb eszköz vizuális márkaépítéshez és eléréshez...

PPC kampányok kezelése lépésről lépésre

Hogyan tervezz és menedzselj hatékony PPC kampányokat? Tippek és gyakorlati tanácsok...

Pörgesd fel a marketinged+🚀

Bátran vedd fel velünk a kapcsolatot, készen állunk megválaszolni a kérdéseidet. 

Kérj visszahívást!

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és 1 munkanapon belül visszahívunk.

Az űrlap beküldésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót.

Kérj visszahívást!

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és 1 munkanapon belül visszahívunk.

Az űrlap beküldésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót.