Van élet a bejegyzések kiemelésén túl. A „Boost Post” nem hirdetési stratégia – csak egy pénzégető gomb. Ha eddig úgy érezted, hogy a Facebook vagy az Instagram kampányok nem hozzák vissza az árukat, nem a platformmal van a baj, hanem azzal, hogyan használod.
A Meta hirdetési rendszere (Facebook + Instagram) ma már annyira komplex, hogy a sikerhez több kell, mint egy jó fotó és néhány kulcsszó. Szegmentálás, remarketing, célalapú optimalizálás, kampánystruktúra, kreatív variálás – ezek mind olyan dolgok, amit egy vállalkozónak nem kell(ene) magától tudnia.
Személyre szabott marketingtanácsadás – kötelezettségek nélkül.
Minden sikeres kampány egy világos üzleti céllal kezdődik. Eladás, érdeklődés, feliratkozás, márkaismertség vagy új célcsoport elérése? Egy konzultáció során tisztázzuk, mit szeretnél elérni, és ahhoz szabjuk az egész stratégiát.
Ahhoz, hogy hatékony hirdetéseket tudjunk készíteni, először megvizsgáljuk a piacod sajátosságait. Feltérképezzük, kik a közvetlen versenytársaid, hol és hogyan érhetők el a célcsoportod tagjai a Meta felületein, valamint milyen viselkedési minták és érdeklődési körök jellemzik őket.
A kampány indítása előtt gondosan megtervezzük a megfelelő kreatív tartalmakat, amelyek illeszkednek a célcsoportodhoz és az üzleti céljaidhoz. Képeket, videókat, carousel-hirdetéseket, figyelemfelkeltő címsorokat és erős cselekvésre ösztönző szövegeket készítünk. Ezeket A/B tesztelésre is előkészítjük, hogy megtaláljuk a leghatékonyabb verziókat.
A kampányindítást megelőzően elvégezzük a technikai beállításokat is: beállítjuk a Meta Pixelt, konfiguráljuk a konverziókövetést és a fontosabb eseményeket. Összekötjük a hirdetési fiókot az olyan kulcsplatformokkal, mint a Meta Business Suite, a G
A kampányok futása közben hetente elemzünk, figyeljük az eredményeket, és ha szükséges, beavatkozunk. Ha egy hirdetés jól teljesít, skálázzuk; ha nem hozza az elvárt számokat, leállítjuk. Folyamatosan új kreatívokat és hirdetésváltozatokat tesztelünk, hogy megtaláljuk a leghatékonyabb kombinációkat.
Mert nem csak kampányokat készítünk – üzleti eredményt szállítunk.
Célzott és eredményorientált hirdetési kampányokat futtatunk a Facebook és Instagram platformokon, hogy növeljük az elérést és a konverziókat.
A kampányok így egyszerre:
Figyelmet keltenek (TOFU),
Érdeklődést mélyítenek (MOFU),
és cselekvésre ösztönöznek (BOFU).
A Meta (Facebook + Instagram) hirdetési rendszere már rég nem csak egy lájkvadász játszótér. Ahhoz, hogy valóban üzleti eredményeket hozzon, megfelelő stratégiára, pontos célmeghatározásra és tudatos kampányépítésre van szükség.
Blogcikkeink segítenek eligazodni a lehetőségek között – gyakorlatias magyarázatokkal és stratégiákkal!
Bátran vedd fel velünk a kapcsolatot, készen állunk megválaszolni a kérdéseidet.