UNAS webshop indítás kezdőknek: gyors, olcsó, működik?

UNAS logó fekete betűkkel fehér háttéren, a népszerű magyar webshop rendszer hivatalos arculati eleme

Tartalomjegyzék

Mi az az UNAS, és miért ideális kezdőknek?

Az UNAS egy hazai fejlesztésű webshoprendszer, amely kifejezetten kis- és középvállalkozásoknak készült. Előre felépített sablonokra épül, így nem szükséges programozói vagy design tudás az induláshoz. A cél: minél gyorsabban, minél kisebb költséggel elindítani egy működő webáruházat.

Az UNAS magyar nyelvű adminfelülettel, ügyfélszolgálattal és integrációkkal dolgozik, így nem kell külföldi rendszerekhez igazodnod vagy idegen nyelvű supporttal bajlódnod. Mindez különösen hasznos, ha még most lépsz be az e-kereskedelem világába, és szeretnél egyszerűen, minimális kockázattal kezdeni.

Mit tud az UNAS, és mit nem?

Amit tud:

  • Termékfeltöltés akár Excel-táblából is
  • Teljeskörű magyar nyelvű adminfelület
  • Fizetési megoldások: Barion, SimplePay, Paylike stb.
  • Szállítási integrációk: Foxpost, GLS, Packeta, MPL
  • Összeköthető Számlázz.hu-val, Billingóval
  • Mobilra optimalizált sablonok (reszponzív dizájn)
  • Google Shopping, Árukereső, Facebook Bolt integráció

Amit nem tud (vagy csak korlátozottan):

  • Egyedi funkciók nehezen valósíthatók meg
  • Design testreszabása sablonfüggő
  • Komplex automatizációk csak API-val és haladó szintű beállítással
  • Nem bővíthető olyan rugalmasan, mint pl. WooCommerce vagy Shoprenter

Mennyibe kerül?

Az UNAS csomagok ára havonta 5 990 Ft-tól 29 990 Ft-ig terjed, attól függően, milyen funkciókra van szükséged. A kisebb csomag már tartalmazza az alapvető webshop funkciókat, a nagyobb csomagok pedig extra szolgáltatásokat kínálnak, például API-hozzáférést, egyedi fejléceket vagy árösszehasonlító oldalakkal való szinkront.

Amit külön fizetsz:

Mikor válaszd az UNAS-t?

  • Ha most indítod a webshopod és a cél: mielőbb elindulni
  • Ha alacsony büdzséből dolgozol
  • Ha nincs külön fejlesztő vagy grafikus a csapatban
  • Ha fontos, hogy minden működjön egy helyen, stabilan

Mikor nem való neked az UNAS?

  • Ha teljesen egyedi működést, funkciókat vagy dizájnt akarsz
  • Ha már meglévő ERP, CRM rendszerhez akarsz szorosan kapcsolódni
  • Ha nemcsak webshopot, hanem komplex marketing rendszert is akarsz ráépíteni

UNAS demó: nézd meg, mielőtt döntesz

Az UNAS lehetőséget ad arra, hogy ingyenesen kipróbáld a rendszerüket, még mielőtt előfizetnél. A 14 napos tesztidőszak alatt minden fontos funkcióhoz hozzáférsz, így élesben láthatod, milyen egy UNAS webshop belülről.

Demóregisztráció menete:

  1. Lépj az unas.hu weboldalra

  2. Kattints a „Próbáld ki ingyen” gombra

  3. Add meg az adataid, válassz egy demó webcímet

  4. Belépés után megkapod az adminfelületet, ahol beállíthatod a dizájnt, feltölthetsz terméket, és kipróbálhatod az integrációkat

Tipp: már a demóidőszak alatt érdemes elkezdeni feltölteni a valódi termékeket és szövegeket – ha később előfizetsz, minden adat megmarad.

UNAS automatizmusok, amik kezdőként is időt spórolnak

Az UNAS egyik legnagyobb előnye, hogy már az alapcsomagban is rengeteg időt megtakarító automatizmus érhető el, amiket kezdőként is pillanatok alatt beállíthatsz:

  • Számlázás automatikusan: Számlázz.hu vagy Billingo összekötés után a rendszer automatikusan kiállítja a számlát a megrendelés alapján.

  • Szállítócégek integrációja: A Foxpost, GLS, Packeta és más szolgáltatók bekötésével egy kattintással nyomtathatod a csomagcímkét, és státuszfrissítés is automatikus lehet.

  • Készletfigyelés: Ha egy termék elfogy, a rendszer automatikusan leveszi a kínálatból vagy megjelöli, hogy nincs készleten.

  • Árösszehasonlító oldalakhoz feed generálás: Az Árukereső, Árgép vagy Google Shopping számára automatikusan frissülő XML feedet készít a rendszer.

  • Facebook Bolt és Meta termékkatalógus: Egy kattintással összeköthető a Meta platformokkal, így termékeid megjelenhetnek a Facebookon és az Instagramon is.

Ezeket nem kell fejlesztővel beállíttatnod – a legtöbb pár kattintással aktiválható.

UNAS webshop élő példák – működik a gyakorlatban is

Az UNAS nemcsak „jó elméletben”, hanem valódi magyar webshopok is napi szinten használják sikerrel. Íme néhány referencia, amelyek jól mutatják, milyen sokféle iparágban használható ez a rendszer:

  • mysodahungary.hu – szénsavasvíz készítő gépek, patronok és tartozékok forgalmazása. Letisztult design, egyszerű vásárlási élmény, modern UX.

  • saxonkitchenware.hu – prémium konyhai eszközök webshopja. Professzionális termékfotók, megbízható háttérrendszer.

  • ledfalshop.hu – LED falak és fényreklámok értékesítése. Kifejezetten technikai termékekhez is jól alkalmazható az UNAS.

  • vinceszaki.hu – barkács- és szerszámáruház vidéki vállalkozásként. Több száz termékkel és egyszerű logisztikával is gördülékenyen működik.

  • matrac-comfort.hu – matrac és hálószobai termékek online értékesítése. Széles kínálat, többféle variációval, integrált fizetéssel.

Ezek a példák jól mutatják, hogy az UNAS egyaránt alkalmas fizikai termékek, magasabb értékű technikai cikkek vagy akár nagy mennyiségű árukészlet kezelésére is – mindezt programozás nélkül, magyar háttértámogatással.

Gyakran ismételt kérdések és válaszok

Mi az az UNAS?

Az UNAS egy magyar fejlesztésű webshoprendszer, amely lehetővé teszi, hogy technikai tudás nélkül, gyorsan indíts és üzemeltess webáruházat. Tartalmaz sablonokat, integrációkat, marketing eszközöket és ügyviteli megoldásokat is. 

Kinek ajánlott az UNAS?

Kezdő és haladó webshop-tulajdonosoknak is ideális, akik gyorsan szeretnének piacra lépni, de nem akarnak külön fejlesztőt alkalmazni. Kis- és középvállalkozásoknak különösen jó választás.

Mennyibe kerül az UNAS?

Az UNAS havidíjas rendszer, amelynek csomagjai funkciótól és webshop mérettől függően változnak. A belépő csomag már pár ezer forinttól elérhető, de nagyobb forgalmú boltoknak a közép- vagy prémium csomag ajánlott.

Milyen funkciókat tud az UNAS?

Beépített sablonok, termékkezelés, fizetési- és szállítási módok, számlázási integrációk, remarketing eszközök, árösszehasonlító oldalakkal való kapcsolat, marketing automatizmusok és még sok más.

Lehet-e egyedi arculatot használni UNAS-ban?

Igen. A sablonok testreszabhatók, de fejlesztő segítségével akár teljesen egyedi megjelenés is kialakítható az UNAS keretein belül.

Jó a keresőoptimalizálása (SEO) az UNAS-nak?

Alap SEO beállítások (pl. meta cím, leírás, URL szerkesztés, sitemap) mind elérhetők, így technikailag alkalmas SEO-ra. Tartalmi és linképítési stratégiát viszont külön kell hozzá készíteni.
Ne csak olvasd, csináld is.

Segítünk, hogy ne csak jelen legyél online, hanem ki is tűnj.

Akár új weboldalt szeretnél, akár a kampányaidból hoznád ki a legtöbbet – jó helyen jársz.
Keress minket bátran. 

Népszerű kategóriák

Hírlevél

Iratkozz fel további tipekkért és ötletekért.
Our Vision

Növeld digitális
jelenléted a MASO-val.

Csatlakozz hozzánk, és érd el a következő szintet a digitális világban!

Kérj visszahívást!

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és 1 munkanapon belül visszahívunk.

Az űrlap beküldésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót.

Kérj visszahívást!

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és 1 munkanapon belül visszahívunk.

Az űrlap beküldésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót.